2 Ağustos 2012 Perşembe

Söğüt Ağacı



Söğüt Ağacı

Bloğumun ilk yazısına söğüt ağacıyla başlamak istiyorum.(Herhangi bir özel nedeni yok)

İşten yeni çıkmış ve söğüt ağacının birinin dibinde oturuyordum. Dalının biri yerdeydi. Aldım elime ve dalın kabuklarını soymaya başladım. Söğüt ağacının öz suyunun kokusu burnuma geldiğinde düşüncelerimi değiştirdiğini hissettim. Beni bahçelerde ve sokaklarda oynadığımız oyunlara, yaptığımız pikniklere götürdü. Söğüt ağacı ve Söğüt özünün kokusunu anahtar kelime olarak baz alan düşünce sistemimin beni aspirine kadar götürdüğünü gördüm. Bir çok devaya birebir olduğu için kabuklarından ve yapraklarından ağrı kesici üretilirmiş teknolojinin gelişmediği çağlarda. Organik kimya hayatımıza girdikten sonra Bayer firması yaprakları toz haline getirmiş ve sonra tablet haline getirilmiş. Bunların hepsi en fazla 5 saniyelik bir süre içinde aklıma geldi ve geçti. İçimde söğüt ağacına karşı bir sıcaklık hissettim. Sanki her derde devaymış gibi....

2 yorum:

  1. Eşofmanlı Bilge ismi de süper. blogun ismi de olurdu aslında ama neyse böyle güzel

    YanıtlaSil
  2. Eşofmanlı bilge diye bir bloğum daha var onu da açıcam. Herkesin yorumlarıyla felsefe yapacağı bir ortam olcak :)

    YanıtlaSil